Då var julen över och nyår väntar!

Det är något visst över att ha sina nära och kära hos sig. Denna känsla är vår att beskriva och jag hittar bara ett ord som säger det mesta: värme. Det är vad jag känner när jag har mina runt om kring mig. Detta är svårt att ersätta med facebook, msn, sms m.m. Dessa tekniska underverk är kanon och gör att det inte känns så långt till nästa gång man träffas. Det är tur att världen inte är större än att vi kan åka och hälsa på varandra.

Eftersom mina föräldrar inte kunde komma på lillejulafton när vi hade vår"julafton" så samlades vi den 26 istället. Så då dukade vi fram julbordet igen.

Mikiz agerade fotograf när Zallie och Mia var ute i snön för att rasta av sig. Dessa bilder kan ni se på hennes bilddagbok: Wildpixie, absolute värda att kolla på. Kolla gärna in den 22 december med.
Så nu väntar en nyår i goda vänners sällskap och god mat, vi umgås gammal som ung.

Kommentera här: