Gott slut!!!

GOTT NYTT ÅR TILL ALLA MINA LÄSARE!

Jag hoppas att ni vill fortsätta följa min blogg och att ni tyckt det varit kul att läsa om mitt liv samt familj. Trots att jag varit trött på skånetrafiken och insåg att det enda rätta var att börja köra. Det har ju visat sig nu att jag gjorde rätt:)
Mycket har hänt detta året och livet är ju helt underbart att leva. Jag har en underbar gubbe som jag älskar och alla våra trevliga barn(hans & mina). Vi har haft ett år som har gått upp och ner. Arbetslösheten har gjort att man fått spara in på mycket, det påverkar även humöret. För det är ju inte roligt att gå hemma och inte göra något. Skolan har varit tuff för tjejerna och jag har jobbat intensivt på mitt jobb. Tack för att vi har varandra och är en familj. Så jag kan bara se 2011 som ett positivt och spännande år.
Trots att jag inte är en vintermänniska så ska det sägas att vädret visar sig från sin bästa sida denna sista dag på 2010.

Så nu förbereder jag kvällen och allt som behövs för ett lyckat slut på året.
Vi ses nästa år!

Kommentera här: