Då var det både guld och tårar!!!

Grattis till guldet grabbar och tre kronor: sä länge man gör sitt bästa så kan man inte göra mer. Det hjälper inte att sura. Man kan förlora med heder om man har gjort sitt bästa.

Idag har det varit en låååååång dag. Åkte till jobbet som vanligt, sen hade vi möte med en konsult och efter lunch så bar det iväg till  Helsingborg. För där har vi varit på lite utbildning och tester. Så vi var tillbaka i Höör kl 17.50 det vill säga att jag varit på jobbet i 11 timmar. Tur att tiden går fort när man har fullt upp. Det kommer vi att ha hela mars, jiiipppiiiii.


Lite trött är jag idag men jag fick i alla fall sova inatt och kommer med all säkerhet somna innan jag har lagt huvudet på kudden. Men imorgon så startar helgen som är efterlängtad. Då ska jag vila och ta det lugnt. Visst attan Della kommer så vi ska plugga lite men det klarar jag.

NACKDELEN MED ALLA GENVÄGAR ÄR ATT FARTEN BLIR FÖR HÖG.

Kommentera här: