Lill lördag och snart är helgen här.


Tiden går fort när man har roligt och massor av jobb att gör. Nu ska vi se om jag får sova hela natten eftersom vi ska en sväng till Helsingborg imorgon för att lösa lite problem och lära oss lite mer om det nya systemet. Det känns lite lugnare i kroppen och så har jag organiserat mig med massor av material som ska med.

Aftonbladet skriver om att värmen är på GÅNG! Tack och lov för det, jag kan inte annat än längta. Så eftersom Della och jag snart ska till London för att besöka Mikiz och Dennis. Då är säker våren kommen och man inte behöver klä på sig så mycket.

I Höör så har många av husen massor av istappar som bara väntar på att får trilla ner.

Jag är glad att man inte ska gå in igenom denna dörr. Vem när dessa ska trilla ner....

Kolla in alla dessa istappar!

Is, is, is, is.... Så långt ögat ser....

TÄNK PÅ ATT FRÄMLINGAR ÄR VÄNNER DU ÄNNU INTE KÄNNER.

Kommentera här: