Måndag, trött!!!

Då har man ställt om klockan. Givetvis så tror jag att man kan sova till klockan ringer. Detta på grund av att klockan ringer en timme tidigare egentligen men nix. kl.04.40 vaknar jag och inser som vanligt att det är omöjligt för mig att ligga kvar i sängen. Dels för att det inte är lönt att somna om och framför allt att jag håller på att kissa ner mig. Är alltid jätte kissnödig på morgonen. Då var det mörkt när man åkte till jobbet igen men fortfarande ljusare när jag kom till Höör.

Så här fin var blomman som jag fick i fredags. Den doftar underbart, synd att man inte kan ha luktdator.
Så har jag färgat Dellas hår idag. Det var tre stycken färgningar på mindre än en vecka. Har nog anlag att bli frissa. Tyvärr så var man ju inte den som vann lite grann, så där 215 miljoner kronor på lotto. Men hoppet lever ju kvar på vår kenorad, sen har jag 4 tia lotter så vem vet...

Kommentera här: