Bussresor är roliga!

Igår tog vi en tur till Rostock med mitt jobb. Vi skulle åka jätte tidigt så jag ställde klockan innan man kröp ner i sängen. Sen ringde den kl 04.00 så bara för att vara säker på att komma upp, så hade jag ställt mobilen med. Stängde av min vanliga klocka som ringde klockan fyra, sen skulle jag stänga av mobilen... Tittar på den och undrar varför den står på 03.00?
Ut i köket för att kolla vad klockan egentligen var och den stod med på tre. Men vad ända in i ....
Det visar sig att när jag skulle ställa min klocka så kom jag att flytta fram den en timme, kul!!! Sen vågade jag inte somna om igen.
Så vi lastade in 50 glada, morgonpigga svenskar och iväg till Tyskland det bar.
Vi skrattade och hade så roligt hela dagen.

På båten hade man redan hängt upp juldekorationerna. Men det är klart gäller att vara ute i god tid.
Alla fick shoppat vad man ville och bussen blev fullastad. Även vi fyllade på förrådet nu till storhelgerna.
Så idag är de soffläge som gäller och många power naps under dagen.

1 Carina:

skriven

Vad kul med shopping! Hoppas du gjorde några fynd!

Skoj att båten var pyntad :)

Kram

Kommentera här: