Rörigt värre!!!

Idag har vi bytt plattform för våra datorer. Så redan kl 9 imorse var vi på information kring detta. Allt detta innebär en massa nya runtiner och så vanemänniska som man är vill man ju inte förändra på något. Men vi måste ju följa med in i framtiden. Så jag fick ny dator och omprogrammat min telefon m.m. Så delar av alla mina program som jag jobbar i fick vi rätsida på idag och resten ska fixas imorgon. Så nu har vi:

och

Eftersom jag brukar kolla min epost hemifrån så fick jag fixa till min genväg här med. Mycket att tänka på men det är roligt att lära sig nya saker.

Sen direkt efter jobbet så körde jag till min kompis som en gång i månaden vaxar min bikinilinje. Denna gången hade jag slagit på stort och gjorde lite pedikyr, skönt fast att jag är så kittlig. :D

Solen har fortsatt skina idag och jag är så lycklig för detta. Om solen hade vetat hur mycket jag älskar den så hade den alltid lyst för mig.

Kommentera här: