Årets sista arbetsdag!!!

Då har man klarat av den sista arbetsdagen på år 2011! Detta innebär i faktum att ytterligare ett år har gått och vi ska öppna ett nytt 2012. Hoppas att detta med för lite lycka på arbetsfronten för min älskade sambo och att han slipper gå arbetslös.
Det slutar i alla fall bra för hans del: han var mycket omtyckt på det vikaritet som precis avslutades, han har varit på en anställnings intervju idag gällande en fast tjänst som fastighetsskötare och sist men inte minst har han fått sina tauteringar som var önskade.

Se så granna namn som blivit till och vad snäll jag är som ger bort dem i julklapp. :P

Detta är mitt senaste tillskott bland mina garn. Hör och häpna det ska bli en långsmal trekanstsjal i rättstickning. Nu kör vi hårt med lite trekantssjalar.
ETT GOTT SLUT TILL ALLA MINA LÄSARE OCH VÄNNER SAMT ALLA ANDRA ( nu missade jag ingen eller :P )

Kommentera här: