Dags igen....

Körde gubben till tåget i morse. Eftersom han skulle åka till vår huvudstad Stockholm. Tåget gick 05.57 i morse och tur att han kom iväg med det. För nästa tåg var inställt och tåget efter det var försenat, typiskt SJ. Så nu är han borta till dom är klara. Har jag tur så kommer han hem till helgen.<3

Stockholm waterfront är stället som han ska jobba på denna vecka.
Han ringde mig strax efter lunch och det var skönt att höra hans röst samt att han var framkommen. Så sa han att dom var i källaren på denna byggnad och jobbade. GISSA vad??? Givetvis ingen täckning till mobilen där nere. :)
Sen tog en veckas vila till från zumba och bugg för att vila mitt knä, allt för att bli bra.
Så jag kan ge järnet sen igen.
Det sköna nu är att det är ljusare när man kommer hem om dagarna. Fortfarande mörkt när man kör till jobbet. Så känns det underbart att det är dagsljus när man kommer hem.
Snart är det dags för mig att åka och hälsa på i London. Då är det gubbens tur att sakna lilla mig:D

Kommentera här: