Nu fungerar det igen....


När jag kom hem i fredags så hade comhem problem med bredbandet. Det innebar inget internet för oss i familjen. Men det gjorde inte så mycket eftersom Elin och Julias kusin kom för att tillbringa hela helgen hos oss. Vi hade bokat en filmhelg, Harry potter stod på schemat. Eftersom de hade nyligen sänt dom två första så började vi på den tredje filmen. Dessa filmer tog slut på lördagseftermiddagen. Då letade vi fram Dr Dolittle filmerna, 4 st.

Så här glad blir man för lite film.

Vi var väldigt nyttiga!

Somliga hade egna skålar med diverse onyttiga "saker" :)

Vi har haft en mysig helg utan internet men fuskade lite via telefonerna.
Nu är det så att routern är den som lagt av och inte vill fungera som jag vill. Har fått beställa en ny via comhem så att man kan få supporten hos dem med. En fördel att ha allt samlat så slipper man ringa en massa support firmor.

Nu ska man vara gräsänkling en tid. Magnus ska uppåt i landet för att jobba och är borta i minst 1 ½ vecka. Så idag bakade han mitt goda bröd så jag klarar mig till han kommer hem, tack älskling. ;)

Kommentera här: