Fruntimmersveckan...

Varför ska det vara dåligt väder alltid denna vecka? Det ser lite mörkt ut inför lördagen på mer än ett håll. Idag när jag kollade på klart.se så var det massor av regn, grrr. :P
Det jag hoppas är ju nu att vädret gör som det brukar och vänder helt tvär emot vad rapportena säger. Lite små problem för övrigt som ska lösa men det ordnar sig.

Det verkar som jag får ringa ovanstående för att komma i väg på denna maskerad och kunna ta mig ett glas eller två....
Magnus och jag har ställt upp och kört många till och från olika fester. Speciellt Magnus sen han fick sitt körkort. Men nu när jag behöver en chaufför och Magnus är i väg på jobb. Så är det som förgjort att hitta någon som vill ställa upp för mig. Hur svårt kan det vara att ställa upp, tjänster och gentjänster! Jag har alltid trott att om man bara ger så får man alltid något tillbaka. Men det verkar tydligen inte så i detta fallet.
Men de säger ju att det sista som överger en är hoppet!
1 ♥ Carina ♥:

skriven

Hade det inte varit så förbaskat långt, hade jag kört dig :)

Kommentera här: