Vilken resa...

Inte  ens på lördagen fick man sova länge utan var tvungen att stiga upp tidigt ändå. Så klockan var ställd och vi var bredda att stiga upp.  Allt var förberett med fika och dryck. Så vi var så laddade att vi vaknade innan klockan ringde. Det var ju tur att vi var så förberedda som vi var, för det visade sig att klockan var lite tokigt ställd men vi kom i tid ändå. Vi skulle till Rostock med vår personalförening på jobbet. Bussen lämnade Höör klockan 05.45 mot Rostock. 50 stycken pigga och glada resenärer var med på denna härliga resa.

Det var mörkt denna tidiga morgon när vi lämnade Hässleholm.

Vår solgula buss som transporterade oss denna dag.

Först åkte vi till Calles och därefter till Hansa center. Det shoppades hej vilt och alla fick med sig vad dom ville hem.

Det handlades på Kaufland och Magnus fick hem sina goda currywurstar.

Det gällde att hålla sig inom de rätta gränser så att inte tullen stoppar en.
Vissa burkar hade lite råd till den som drack dem.
Tack till alla min medresenärer för en helt underbar dag med massor av goda skratt.
1 Annalena:

skriven

Hej vännen!

Har legat nere med bloggandet ett tag. Tyckte att jag gjorde inget annat än gnällde, så då fick det vara.

Nu är jag i alla fall tillbaka. Har haft en kreativ dag med min yngsta dotter och hennes pojkvän. Resultatet finns att beskåda i min blogg.

Nu ska jag laga lite mat till dem, Dom ska på Halloweenfest snart, så det är väl bara att gå ut i köket....igen.

Sedan blir det nog TV och stickning.

Kram

Kommentera här: