Ska man behöva stanna.....

Helt otroligt men jag skapade en ny blogg på metrobloggen eftersom den första låst sig. Nu har den andra också låst sig och jag kan inte avända någon av dem. Ska man bli tvungen att stanna här på denna bloggen som inte verkar utveckla sig eller ordna så att man kan göra mer roliga saker med den? Varför ska det hela tiden strula? Man förlorar så mycket av sina texter som blivit skrivna och dem verkar man inte kunna få igen. Jag har mailat flera gånger till metrobloggen och även till wordpress men det verkar som deras policy är att inte svara på mail.
Men jag önskar kunna göra lite mer av min blogg så alla som har tips på en blogg som fungerar och inte är så enfaldig utan har ett mångfald är välkomna att höra av sig.
Man vågar knappt skriva något för vem vet om det försvinner i etern.
Speciellt när man har så mycket att berätta om mina äventyr i London.
Ska ta mig en funderare till om hur jag vill gå tillväga.

Kommentera här: