Vilken dag....

När jag vaknade i morse så hade all snö regnat bort och det glädjer mig. Jag önskar att det blir vår i morgon helst.

Sen har ju vi fått en ny tronarvinge idag, en liten prinssesa. kl 04.26 så föddes hon. Så när Prins Daniel höll presskonferens kl 07.00 var han  tårögd och glad samt väldigt omtumlad. Så ett Jätte grattis till dem och lycka till.

Bättre morgon kan man knapp få, barn och sol!
Ja, solen tittade faktiskt fram liten stund i morse, mycken liten stund.

Senare under dagen så återkom solen och gjorde dagen helt underbar. Annars så har jag sysslat med sånt som blivit liggande eftersom det inte har haft hög prio nivå på sig. Så idag blev det en del av dessa ärende avklarade, så skönt.


Det är snart slut på att fylla i dessa kort och ha med arbetsförmedlingen att gör för min gubbe. Detta är så ljuv musik för mina öron och han har verkligen längtat. Det är ju inget roigt att gå hemma och inte veta när man ska få jobb. Det är viktigt att känna sig behövd och ha något att göra under dagarna. Annars är det lätt att man blir anti social och tycker inget är roligt. För att inte tala om att ekonomi lider alla helvetes kval. Så skönt det kommer att bli.

Kommentera här: