Mer än halvvägs...

Nu har mer än halva tiden gått och det är ändå mer än en vecka kvar. 😎👍
Snart kommer min svägerska och några av hennes familjemedlemmar ner för några dagar i solen. De åker hem samma dag som vi mened annat flyg.

Har hunnit börja på min femte/sjätte bok. Läser denna pocketbok på stranden och hemma en notepaden. Tror att jag hinner med en sjunde med. 📖👍

Detta moln uppenbarade sig härom kvällen och fanns en likhet med något vi aldrig vill uppleva. Hoppas att det förbli en liknelse.

Denna var stark, här använder man inga centiliters mått 😆 men goda är dem. Mannen i bakgrunden är djup försjunken i Facebook. 😎👍
Finns vissa funderingar på att göra något drastiskt, kanske chockar jag vissa ... vi får väl se om jag gör det. 😆🌞
Nu har jag även ordnat så att de som intresserade av våra vänner att hyra vår lägenhet kan få städ och lakan att ingå men man får betala för det så klart. Men finns som alternativ i alla fall.
Tänker skapa en hemsida om att kring detta när vi kommer hem. Så att all information finns lätt tillgänglig för våra vänner. De som vi hyra något större får gärna gå till http://m.costa-de-klover.webnode.se/ som jag kan varmt rekommendera.

Numera finns här även en egen pool förutvarande jaquzzin. Man kan vara så många som 10 personer här. Definitivt värd ett besök om man har en stor familj.

Kommentera här: