Stress och åter stress....

Nu har det varit två stressiga dagar denna vecka och det är två dagar kvar för mig att jobba innan jul. Men det är så mycket att göra innan dess... :P Så när det är fredag ska det bli skönt att vara ledig några dagar och sen gå in för att jobba den 30 januari innan detta år  sen är slut.
Sen kör nästa års hets igång igen och börjar stark med ett bokslut. Plus att jag har ett par projekt som jag håller i  och de går i gång under våren.

Snacka om att jag går hos den snabbaste vaxerskan i stan! :D
Hon vaxade bikinilinjen på mig i dag på 10 minuter, super snabbt bruden. Det gillar jag man har ju annat att göra i livet. Vi hinner med att babbla en massa ändå och avhandla livets alla beskymer.
1 Pagmyrskan:

skriven

Inte bra att stressa, jag är ett levande bevis på hur det kan går...... Kram

Kommentera här: