Fredagen den 13...HUUUUU!!!

Idag så är det en otursdag säger myten men många tror nog inte på det. Men man ryser nog till ändå när man hör det. För mig har det varit en ganska vanlig dag. Fick undan en hel del på jobbet trots allt. Rensat lite på skrivbordet och det kändes skönt.
När jag körde hem så skulle jag inom ÖB för att handla ett par saker som: ägg och pasta. Dessa var billiga denna vecka enligt reklambladet men döm om min förvåning: äggen var slut så när som på ett paket. Men det var kvinnan innan mig snabb att ta.....:P Pastan hittade jag och fick med mig hem. När jag kom till kassan så hade mitt inköp ökats med detta:

Läser ofta på facebooks stick grupp att mina vänner där har bara fått med sig hem nystan utan att ha för avsikt att köpa dem. Har ju sagt HA till detta men dessa hade bara letat sig ner i min korg och hade en önskan om att för följa med hem. Kunde givetvis inte motstå detta: 10 kr/nystan helt okej. Nu ska jag bara hitta på något att sticka med dem. Eftersom jag ska på näver stickingskurs nästa vecka så kanske jag använder dem där. :D


Kommentera här: