Snart är det min tur...

Räknade ut att det är 6 veckor eller 30 arbetsdagar till semestern. Det är skönt att ha sen semester och njuta av den när man jobba hårt hela sommaren. Så går man när alla kommer tillbaka :)
Vi har själv valt att ha en sen semester och det har vi haft de senaste åren och det passar oss alldeles utmärkt.
Solen och värmen finns ju kvar i Spanien när vi kommer i september. Vi njuter i vår lägenhet och bara kopplar av. Jag läser böcker, handarbetar och så klart latar mig vid poolen :D
Kanske kan jag hitta på lite fler mönster i sommar när hjärnan inte behöver vara på jobbet :P
 
 
När vi sen kommer hem så strax där efter i mitten av oktober för att vara mer bestämd så kommer Mikiz och Isac på ett långbesök. Det ska bli jättekul och ska mysa med miniwookien så mycket jag hinner.
 

Kommentera här: