Livet är härligt!

Det enda som saknas är sol och värme. Kan bara hoppas att det blir kanon väder till semestern. Speciellt när Mikiz och Dennis kommer, även sen när jag själv har semester. Tänkte ta och njuta av några trevliga dagar och bara lata mig. Läsa några böcker, umgås med goda vänner och så får jag passa upp gubben som ska jobba i sommar.
Idag så fick jag en gåva av en jobbarkompis till mig och så glader jag blev, tusen tack. Puss och kram till dig, gumman. Nästa lunch bjuder jag på:)

Idag så beställde jag en tid hos min doktor. Måste gå och kontrollera mitt högra knä som jag så oturligt nog vred så ända in i för ca 3 år sen. Men nu har det börjat krångla samt så ska han få titta på ett par knölar som jag har på mina fötter. När man trycker på knölen så killar det i hela foten. Det är väl bara att beställa reservdelarna och ta fram kniven!!!

PÅ SOMMAREN  VILL JAG INTE GÅ OCH LÄGGA MIG. JAG KAN INTE SOVA FÖR DET DRAR FRÅN FÖNSTRET SÅ ATT MINA ÖGON BLÅSER UPP HELA TIDEN. / Synne 7 år

Kommentera här: