1 positiv sak!!!

Det finns en positiv sak med snö. vinter och december. Det är alla vackra ljusen som alla sätter upp. Dom lyser så grant i mörkret.

Denna fina stjärna lyser upp i dragon rondellen. Vevade ner rutan och fotade medan jag tog ett "raggar" varv i rondellen.

Likadant här men den bild som blev bra, kom där en bil mitt framför dessa fina grannar. Det innebar att man inte kunde se hur de ser ut. Så det fick bli den suddiga varianten. Men dom är fina :)

Hade minus 10 i morse när jag skulle köra till jobbet och tycker inte det är kul. Ovanpå allt så känner jag mig inte riktigt kry, det går upp och ner. Vill liksom inte försvinna eller bryta ut.
Sen har jag ont i min axel och rygg, inget är bra tycks det just nu. Jo, min kära Magnus och våra barn så klart men ibland vill man bara gnälla!!! Just nu är jag i ett sådant stadie och hoppas det går över snart...
1 Ama de casa:

skriven

Visst lyser juleljusen upp tillvaron i december! Och snart vänder det...

Här har vi haft några pissiga dagar med regn och 10 - 15 grader. Är detta det soliga Spanien?

:-)

2 Carina:

skriven

Vad trist att du inte känner dig kry, och visst måste man väl få klaga ibland.

Jag blir lite orolig när jag ser dina bilder. Tar du dom SAMTIDIGT som du kör?? hihi

Kramen

Kommentera här: