Då var det dags igen....

Då var det måndag igen och Magnus väckarklocka ringde kl 03.00. Jag gick upp och gjorde ett toabesök sen raka väg och sen tillbaka till sängen. Men det var svårt att somna om och Magnus skulle åka iväg klockan 04.00. Då tittade han in och pussade mig hej då. Han åker med jobbet till Skellefteå i nästan två veckor. Så jag är gräsänkling nu. Tur att man har jobbet att fördriva sin tid med :D. Så nu sitter jag och väntar på att han ska ringa för att tala om för mig att dom är framme.

Sen har jag haft ett pass med zumba igen. Så man är rätt slut och somnar nog snabbt som bara den.
Det är lite problem med höger och vänster, samt fram och bak. Efter 14 gånger ska jag nog ha koll på det:). Men även om man inte kan stegen så bra så gör man sitt bästa. Framför allt så dansar man och inte står stilla. Sen är det att vi har roligt framför allt. Så nu är det bara att vänta på värken imorgon.
Så välkommen:

Kommentera här: