Längesen sist...

Tiden springer iväg och jag har slarvat med bloggen. Istället har jag jobbat hårt med vår hemsida så att den kommit ut i etern. Även om jag trodde att jag var klar sist så har det funnits lite småsaker som man måste fixa. Så nu har jag även lagt ut en skiss över lägenheten, fixat en mer konkret karta till bostaden m.m. Men där kommer mer så småningom, har i tankarna ett kommentarfält vore en bra ide m.m.
Nu är där lite bokat till nästa vår och sommar. Att tänka på är om man vill ha bra priser på flygbiljetterna bör man vara ute i god tid. Vi själva brukar åka med Norwegian och Vueling. Här kan man få jättebra priser och man kan i bland även göra riktiga fynd på flygresorna.
Idag bär det iväg på konferens med Vision i dagarna två. Platsen är Örenäs slott och här är det helt underbart. Man blir väl omhändertagen, härlig natur och inte minst mycket god mat. Sen träffar jag många härliga människor från vision och får många bra tankar med mig hem.

Kommentera här: