Skönhetsvecka!!!

Veckan har varit hektisk och långa dagar. Men jag har hunnit med en massa ändå.

Har klippt mig, ett mer än nödvändigt behov. Min ris buske till hår har tagit mycket stryk nu när jag har ändrat färg på håret. Tur att min frisör är så go och glad samt förstår mig till fullo. :)

Har även idag varit hos en annan förstående kvinna och vaxat mig. Hon arbetar snabbt och effektivt under idel glada skratt och till rop. Framför allt är hon mycket kunnig och lär sig nya saker hela tiden så besök hennes hemsida. Klicka på loggan.
Det bästa med dessa tjejer är att dom är mina kompisar.

Mina vänner i etern ville bara påminna er om att det är: FREDAG i morgon.
1 Carina:

skriven

Men vad jag blir glad! Är det fredag i morrn? Hurra va bra!!

Vilka goa vänner du har :)

Kram på dig!

Kommentera här: