SÄLJES, SÄLJES, SÄLJES!!!

Här kommer jag att lägga ut alla mina klara arbeten och finns det något intresse så är det bara att höra av er. Priset står under bilden och paketering samt frakt tillkommer. Mina priser är inte dyra och det är endast ett litet pålägg på garnkostnaden. Detta är för att jag tycker det är så kul att hålla på med att sticka och virka. Jag har gett bort jätte många alster till vänner och släkt men tänkte att jag kanske kan får tillbaka en liten slant att köpa nytt garn för. :)
Bor någon i närheten och vill komma och titta på dem i verkligheten så är ni välkomna.

En rundstickad sjal i ren ull.
Pris: 150 kr
 

Rundstickad sjal i svartbrunt pälsgarn.
Pris: 100 kr

Rosagrå med lite vitt, rundstickad sjal i acryl.

Trekants sjal som är virkad i rosa pälsgarn.
Pris: 100 kr

Rundstickad sjal i rostsvart effektgarn.
Pris: 130 kr

Pastellfärgad effektgarn.
Pris: 130 kr

Rundstickad sjal i grönmelerad med silverglans i effekt garn.
Pris: 150 kr

Grön melerad sjal i glansigt bandgarn.
Pris: 150 kr

Grönmelerad rundstickad sjal i bandgarn.
Pris: 100 kr

Rosa med lite pälsgarn i kanten, rundstickad.
Pris: 100 kr

Rundstickad sjal i blått bandgarn med päls i mitten.
Pris: 125 kr

Rundstickad i vitt ullgarn.
Pris: 150 kr

Rundstickad i blått med lite päls i kanten.
Pris: 100 kr

Trekanststickad sjal i ljusrosa.
Pris: 100 kr

Virkad trekants sjal mindre model i bandgarn.
Pris: 100 kr
 

Brun rundstickad sjal i bomull med paljetter.
Pris: 150 kr

Nougatfärgad rundstickad sjal.
Pris: 100 kr

Rosa bandgarn stickat på längden sen sydd ihop till en rundning.
Pris: 100 kr

Virkad trekants sjal i glansigt garn.
Pris: 100 kr

Rundstickad sjal i ljusbrunt och vitt.
Pris: 130 kr
 
Vantar i akrylgran och pälsgarn, ett par i rosa samt ett par i ljusblått.
Pris: 70 kr/paret

Mössor.
Pris: 50 kr/st