Lite ledighet igen!

Så nu ska jag vara ledig några dagar igen. Det är aldrig fel att slippa stiga upp på morgonen. :)
När vi kom hem idag så stod det blommor inpackade på köksbordet! Skojade med Magnus och frågade om han hade någon hemlig älskarinna som skickar blommor till honom? Men dom är inte till mig, var hans svar. MEN sa jag det står ditt namn på dem i alla fall, så något rätt måste du gjort eftersom du får blommor.

Så här fina blommor fick han. Dom är från ett av ställena som han jobbar på under sitt vikariat på HFAB i Höör. Alltid trevligt att få uppskattning.

Sen han blev jätte förkyld och hostar som bara den så har han börjat använda sina ullstrumpor. Dessa har jag gjort och det är mitt första par, syns att jag inte fick till tårna riktigt. Dom blev lite spetsiga och jag tror inte att det blir fler par strumpor. Det var inte riktigt min grej att sticka strumpor precis. Kommer att hålla mig till tubsjalar och annat roligt. Men det var kul så länge det varade samt att han använder dem. :D
Idag så har vi fått in en vikare för min kollega som ska gå på mammaledighet. Det är en pigg och trevlig kille som nog kommer att passa in i vårt gäng. Han börjar direkt efter nyår och får kasta sig in i bokslutet. :P

Kommentera här: