REA...

Efter att vi jobbat i natt och kom hem kl 04.00 på morgonen, så sov jag inte speciellt längeutan bara till 09.30. Då vi bestämde igår att gå en sväng på stan och kolla in läget på mellandags rean. Så när resten av familjen vaknat och ätit lite frukost så gick vi. Det såg inte ut att var så många människor ute på stan. Det var dom inte heller: man fann alla dessa stående i köerna till omklädnings rummen för att prova sina fynd. Så när jag hade stått i den första kön för att prova ett av mina valda plagg så tröttnade jag. Resten av affärena så köpte jag bara sånt som inte behövdes provas.

Så när vi hade varit på H&M där jag inhandlade den ljusbruna tröjan samt ett linne och en halvtimme i provrumskön. Gick vi vidare till Lindex, Dressman, Tiger och Kappahl där vi fann en del fynd. Till och med mannen hittade lite på Dressman och Kappahl. Sån tur att vi nu veta båda vad vi ska ha på oss till nyår och slipper gå nakna. :P
Vi passade även på att ta en fick och kolla in lite människor. Bredvid oss hade vi två små killar som inte ville sitta med sina familjer utan hålla fika själv. Med en stor läsk och två stora kakor på fatet. Man såg hur involverade dom var i sitt samtal och högg med glädje in på sin fika för att njuta i varje drag. Snacka om glädje.
Vi tog även en sväng inom hemmakväll och fick några filmer med oss hem, så nu stundar en filmkväll.

Kommentera här: