Snacka om rädd....

I morse när jag körde till jobbet tidigt i morse och mörkt som bara den var det.
Hann bara köra ut på 23:an och så hör jag hur det smäller som om någon avfyrat ett pistolskott.
Tänkte nu jädrar är det skottpengar på mig.... :P
Men det var det inte utan ett stenskott som inte var så litet. Det blev som en femkrona i storlek men en jämn ring. Nu är det dags igen att punga ut med pengar precis innan jul.... hur kul är det. Fick ringa bilfirman och körde ner med den så att dom kunde kolla in det. Killen säger att han kan laga det men tyvärr så kommer det nog att synas ändå eftersom det är så rejält. Kostnader då!!! Just nu har vi ett erbjudande där vi bjuder på självrisken för lagning av stenskott och då sparar jag 200 kr alltid något. Om det inte räcker då:  det beror på hur noga jag är sa han, om jag vill byta hela rutan så åker jag på 1700 kr i självrisk. Vi provar och laga det för jag kan ha roligare för 1700 kr så här i juletider. Så nu är det lagat och jag för se om jag är nöjd med det men det får vänta till efter jul och nyår i alla fall. Tur i alla falla att inte hela sprack.

Kommentera här: