Strövtåg, grillning, cruzing, film & mors dag....

Vilken skön helg det har varit, mycket att göra.
Jag började med att stöta på en kompis på stan så vi tog en kall öl ihop. Gubben blev ju sen hem så jag hade ingen brådska. Sen vaknade vi tidigt i lördags, man är ju van att stig upp tidigt och så blir det på helgerna med. Har man gått up tidigt i merän tio år så kan man ju inte sova om helgerna. Såna vane människor vi är. :P

Vi åkte ner till Höör för att vara med på invigningen av Frostavallens ströv område. Sen var det för att Johan och Annelie skulle vara där som: Bubblan & Dunder. Detta för att leka med barnen. Vi gick en runda ner till grillplatsen för att njuta av vår picnik.

På vägen till grillplatsen så stötte vi på denna granna påfågel. Han gjorde sitt bästa för att imponera på sina flickvänner. Undrar om dem gick på det? :D Det tror jag så snygg som han var.

Här slog vi oss ner för att njuta av innehålelt i vår kylväska.

Här är Magnus på gång med maten medan jag njuter av ett glas vin och utsikten.

Så här god var vår kylväska. Sen blev det lite kaffe och en power vila. :)

Massor av fina bilar körde runt på cruzingen under kvällen.

Lite smygreklam för siesta festivalen som är nästa helg i Hässleholm.
Sen gick vi och hyrde några filmer samt unnade oss lite godis. Vilket vi inte gjort på länge och nu blir det inte mer på ett bra tag.

Nu blommar det som bara den i vår lilla trädgård och fler är på gång.

Fick denna lilla flitiga Lotta av min Della, eftersom det är mors dag idag. Mikiz hjälpte mig med några foto. Så snälla barn jag har som tänker på sin mamma. Älskar er<3

Kommentera här: