En dag kvar....

Nu är det bara endag kvar till Mikiz och Dennis kommer till oss. Som man kan längta ibland. Fast vi pratar nästan dagligen så är det som att träffas i irl (in real life). Det är på onsdag eftermiddag som dom kommer med tåget till Häsleholm. Jag jobbar bara halva dagen då sen är jag ledig på torsdag. Ska gå in och gästspela på jobbet på fredag för att göra faktureringen men sen är jag ledig i en hel vecka, så skönt.

Två av dagarna ska vi ut på fotouppdrag. Dessa ska hon sen redovisa till sina lärare i skolan så räknas det som praktik. Det är två av mina arbetskollegor som har hästar som ska fotas. Det kan inte bli bättre eftersom Mikiz är lite hästtokig. Hennes häst bilder blir super fina. Men övriga djurbilder blir med jättebra. Men ta inte mitt ord för det eftersom jag är ju mamma samt partisk. :P
Gå in och kolla på hennes blogg själva: http://wildpixiephotography.blogspot.com/

Kommentera här: