Brittsommar & SPA!

Var ute och gick på lunchen för njuta av denna underbara dag. Det var verkligen varmt ute så man fick riktiga sommar känslor igen. Dom säger att det ska vara över helgen och det är ju tur. Jag ska med mina kolleger på SPA i helgen vid havet. Det ska bli så underbart att bara njuta och slappa. Vet att det finns japanska utomhus pooler så de får vi väl testa. Kanske läsa ut min ena bok och börja på nästa. :)
Men vi åker jätte tidigt i morgon bitti så jag får krascha hos min gode vän som också ska med. Så i kväll ska vi ha en stick afton på tu man hand :P Sen har hon nog sin dotter och hennes gubbe där med. Jag har hela packningen med mig hemifrån.
Nu har fredagen verkligen gjort sitt inträde och vinet är upphällt. Sen ska jag plocka fram mitt sticke och hoppas att det inte blir för många fel så att jag får sticka baklänges imorgon. :P
Sen imorgon bär det av till Torekov SPA för en helg av relaxing och mys med god mat samt trevligt sällskap.
Detta är ju tur att kan berätta för er så ni kan tänka er hur mysigt och roligt jag kommer att  ha det i helgen. Vilket under vi är utrustade med att kunna berätta för våra vänner och bekanta om hur vi känner samt vad vi ska göra. Detta gör att man kan berätta om vilka upplevelser vi haft och hur vi kände det, så att ni kan uppleva dessa saker genom oss. Att kunna prata är en gåva som ska användas annas misstolkas den totalt.
Mina bloggar kanske blir lite lustiga nuförtiden men jag har mycket i mitt livet som surrar just nu och jag hoppas vi kan ta oss ur det starkare hela familjen.

Kommentera här: