ajajajajajajajaj......... disträ.......

Hetsig dag på jobbet och mycket telefonsamtal samt besök. Allt har gått i hundra nittio, så det har inte varit många sekunders paus mellan varven. Dagen har gått fort och man hinner inte ha tråkigt precis. Detta gör ju att jag tycker att det är skönt och sätta sig i bilen för att styra kosan hemåt. Tog en liten tur inom affären för att handla lite grönsaker. Så när jag kom hem var det skönt att byta om till myskläder och så skulle vi vänta på att Julia skulle komma hem. Så jag sätter mig framför datorn och ska kolla in online stickkafe på allt som tillverkas där. Så börjar jag prata lite med Mikiz på msn.
Helt plötsligt så slår det mig att jag glömt något .................... men vad................???????????

Jag ska ju vara hos mig kompis för att frisera den nedre regionen,  det vill säga vaxa bikinilinjen. Kollar klockan för jag ska vara där kvart över fem och vad är klockan????? Jo, tio över fem!!!  :P Ur myskläderna och tillbaka i dags stassen, ut i bilen, kör som en halvgalning ( jag är ju inte sen än...) När jag kommer till salongen så var jag bara en minut sen. MEN sen är jag nog den som är snabbaste, konstigaste och helknäppa kund hon har. Det tar mindre än femton minuter för mig och jag skrattade så att mina tårar rann. Det är ett under att hon kan jobba när galningen jag är där!

Kommentera här: