Äntligen är det fredag.....

Igår så bara orkade jg inte blogga. Det är ju lite så att man inte alltid orkar blogga eller tycker att det är värt en rad i bloggen. Jag har ju fortfarande inte kommit på vad det var jag skulle tycka till om. Men det kanske kommer inom kort, vem vet. Kan vara så att minnet bestämmer sig för att komma ihåg! :P
Så nu i helgen ska det slappas och försöka sova ikapp det som man förlorat i sömn. :D Detta går ju inte vet jag men man kan få drömma lite i alla fall. En kollega skojade och sa att det ska vara rent på skrivbordet när vi går hem! Då kommer jag nog i hem förrän klockan tolv inatt, suck! tur att det bara var skoj. :P Men fick faktiskt gjort massor idag och det kändes jätteskönt.
Idag så är det plusgrader och man håller på att halv slå ihjäl sig. Detta eftersom under all den smält snön är det rena isbanan och risken att slå i backen är mycket stor.


Solen har lyst idag och det är så härligt man känner att våren är på väg. Gissa om jag längtar!!!!!! :D


Idag har jag haft medarbetarsamtal och det var ett mycket givande samtal. Tror nog inte att jag haft ett så bra samtal innan tyvärr men detta kändes riktigt bra. Tror att detta kommer att båda gott inför framtiden. Skönt med bra riktlinjer att följa och veta vad som ska vara. Samt att andra kan göra ens arbete om jag blir sjuk eller vill vara ledig.


Nu ska jag njuta av min helg och ta det lugnt.

Kommentera här: