Då har man snart ett nytt pass...

Jag upptäckte ju att mitt pass måste förnyas. Sen sa ju Magnus att hans pass hade gått ut, så idag så var vi och förnyade dem. Man fick ju lämna fingeravtryck numera och sen går det på löpande band. Foto, skriva namnteckning och betala. Tror nog att jag kommer ett bli undersökt på varje flygplats som jag kommer till. På mitt kort ser jag inte klok ut man kan tror att det är någon annan. :P En mysko typ på mitt pass, hur gick det till!!!! Tänk om Mikiz hade kunnat redigera det och trollat lite med sin magi, så snygg man kunnat vara. :D
Jobbet har gått i hundra nitto och allt jag hade förutsatt mig blev givetvis inte av men lite fick jag gjort. Det andra tar vi i morgon.

Lärde mig att tjejerna i receptionen hos polisen är väldigt trevlig och tålmodiga.

Kommentera här: