Dag två avklarad!

Idag så börjar pusselbitarna falla på plats och jag hajar detta med löneöversyn mer. Detta är väldigt intressant faktiskt även om det inte låter så. Idag så har vi talat om hur och vad man ska ha med/gjort innan samt till mötet. Märks att man är ny  som facklig men hoppas att de kunskaper som jag lär mig ska komma till nytta. Skapar även många goda kontakter som jag vet kommer till nytta. Det är mycket kunskap på alla deltagarna här och man känner sig som en i gänget.
Ikväll så har vi kvällmiddag kl 19 det blir halstrad gös men jag bad att få något annat. Har ätit lax en gång denna veckan diggar inte fisk så jag får se vad som serveras mig ikväll.
Sen blir det en myskväll för mig själv på rummet är rätt trött.
Jag och min virkning i sängen framför speglarna :P

Kommentera här: