F-N också.........

När jag vaknade i morse så vardet vitt överallt igen, skit också. Finns det något tradigare än när snön har smält bort sen kommer det ännu mer! Men som tur är så smälte det bort under dagen och så var det bar mark igen. När vi närmade oss Höör och kom till infarten så stod där en lastbil på tväre över vägen och blockerade trafiken i det körfältet. Till råga på allt så var det en posta bil och det är det jag säger man ska inte lita fullt ut på posten. Tyvärr så har jag i min arbets karriär upplevat att dom inte håller vad som lovas tyvärr.

Har lite ide torka när det gäller dessa nystanen och vet inte riktigt vad jag ska göra av dem. Är inne på en sjal gjord av kärleksknutar. Har inte gjort det innan så kan vara trevligt att lära mig. Är även sugen på att göra något med dominostickning. ÅÅÅÅ denna besluts ångest!!!
Har några ufo projekt som måste bli klara först så det blir nog till att jobba på dem. :P

Kommentera här: