Förkovring på gång....

Man blir bara klokare och klokare! Det är otroligt intressant med löneöversyn fast det låter väldigt trist. Man träffar massor av andra fackligt aktiva människor och utbyter tips samt råd med varandra. Många gånger så sitter man hemma på sin arbetsplats och är lite feg för man inte vet riktigt. Men nu ska jag ta åt mig av allt som lärs ut här.

Här ska jag nanna i nätterna två helt själv..... :P

Fast jag undrar vad den som designade sängen hade för tankar! Där är en jätte spegel som säng gavel!!!!!!

Men det finns ju fördelar med, som den här stationen med mjukglass maskin samt strössel och popcorn i mängder. Det är bara att äta sig trött!
Tog mig ut en sväng i kylan och gick en runda på gå gatan i Kristianstad. Men det var inte lika kallt som i morse när jag gick till tåget. Då hade jag byltat på mig med kläder och öron muffar för att inte frysa. Man kände sig som en michelingubbe och packåsna. Inser att det fortfarande är så att jag hatar vinter och kyla. Detta tror jag aldrig kommer att ändras.

Kommentera här: