Förskylt..... snörvel

Har inte varit på blogg humör senaste dagarna, tyvärr. Gick hem från jobbet i fredags och mådde inte alls bra. Bäddade ner mig och sov till klockan var över fyra. Sen var det som en kran hade öppnat sig och min näsa bara rann hela tiden. För att inte tala om att jag höll på att nysa ihjäl mig. Det höll på hela tiden och till sist fick jag stoppa upp papper i min näsa det var det enda som hindrade mig från att nysa. Så fort att jag bytade pappert så nös jag som fan. Gissa om jag blev mobbad av min familj. :P Speciellt Elin men vänta bara hämden är ljuv, hon ska ju ta studenten i år....... Kommer att göra mitt yttersta för att hitta de värsta bilder jag kan! Nu är jag som en enda sårskorp i näsan och det känns väldigt obehagligt. Men jag nyser i alla fall inte så mycket längre. Hoppas bara att det betyder tillfriskande är på gång.

Ovanpå allt så har det börjat snöa igen, HATAR VINTER & SNÖ! :(
Eftersom det inte kom ifjor så kan jag vara utan det nu.

Riktigt så farligt är det inte, nu har jag vilat hela helgen och slappa. Ätit massor av vitlök och gjort allt annat möjligt för att slippa förkylningen. Så imorgon är det en ny vecka med nya möligheter och nya utmaningar. :D

Kommentera här: