Fy f-n trodde det knappt......

Då var det måndag igen och helgen försvann innan man han blinka. Så det var bara att stiga upp nä klockan ringde. Slog ett öga på termometern och så att det var 5,7 ute, tänkte ja nu är våren här. Drog gardinen lite åt sidan och till min förskräckelse så var där ett stort minus framför.... Alltså var det MINUS 5,7 gradet svinkallt i morse. Det innebär att våren inte tänker visa sig på länge, tyvärr.

Snack om att man fortfarande fryser.
Det är så skönt att det är ljusare när man kör till jobbet och fortfarande ljust när jag ska köra hem.
Jag är en människa som behöver sol och ljus hela dagar.
Nu har jag gjort färdigt ett par projekt till men har inte hunnit fotografera dem än. Ska bara blocka dem först. Det känns skönt när man får något klart och man fäster alla trådarna med en gång. Detta innebär att jag kan börja på nya prohjekt, jiiiippppiiiii..... :P

Kommentera här: