Lördagsmys!!!!

Sova har jag verkligen gjort sen igår men jag behövde det nog. Känns som en sten har lyfts från min själ efter mitt medarebetarsamtal. Somnade i soffan kl 20 cirka sen vaknade jag och gick in i sängen och la mig. Sov fram till kl 01.15 då kallade naturen och fick göra ett besök mitt i natten. Därefter tittade jag på tv i min sköna säng ungefär en timma. Sen sova jag gott till åtta imorse. Så underbart och sen har jag haft en power nap idag efter lunchen.

Mikiz jag har hittat en bok som jag önskar mig i födelsedags present.
Ser verkligen fram emot min resa till London och längtar efter dem. Det är skönt att ha något att se framemot. Mysa och shoppa samt gå på puben tillsammans m.m. Allt roligt vi kommer att göra tillsammans.

Nu har jag gjort lite semlor till min älskling och mig. Vi ska ha en mys kväll eftersom vi har blivit "barnlediga" så där helt plötsligt. Märker i och för sig inte kidsen annars men ibland är det skönt att bara vara vi två. Det är lite annorlunda när kidsen är så stora som dem är. Då de har ett eget liv och man inte märker av dem så mycket. När de sen har flyttat hemmifrån så ser man fram emot att får träffa dem och hinner längta mellan varven.

Kommentera här: