Nu är det dags....

Imorgon åker jag på utbildning i löneöversyn för fackets räkning.
Denna är i grannorten och varar i dagarna tre. Eftersom jag ska bo på hotel så har jag packat den "lilla" väskan. Där i har jag stoppat lite kläder, necessären samt det viktigaste: en sjal att arbeta på om kvällarna samt min dator. Klarar mig inte utan min dator!
Det är alltid roligt att lära sig nya saker och hoppas att jag kan så småningom tillföra mina fackliga medlemmar denna kunskap som jag erhåller här.

Så var min resa till London bokad.
När jag kom och skulle fylla i alla uppgifter som dom vill att man fyller i för att besöka England. Så ser jag att mitt pass går ut i år och närmare bestämt den 4 april. Det innebär att om jag inte vill stanna kvar i England så måste jag förnya det nu. Detta för att några av uppgifterna som ska skrivas in är passnumret och det blir ju ett nytt.  Får ta och svänga inom polisen i veckan och fixa det. :)
Nu har jag denna semester att se fram emot och det är alltid lika roligt att åka till Mikiz samt Dennis. Har firat min födelse dag där de två senaste åren. Så kalrt måste vi gå till en garnaffär där och ännu roligare blir det nu när hon har lärt sig att sticka. :D Så vi ska bontanisera i en annan garnaffär denna gången som ligger i Sutton.

Kommentera här: