PARTY!!!!!!

Började helgen med en myskväll men mannen i mitt liv. Det är så en helg ska börjas. Efter en hektiskt vecka på jobbet så behövdes det. Ibland är det skönt att bara somna tillsammans i soffan efter en veckas arbete. :) Sen skulle vi ju på personalfest på lördagen, gällde att ladda batterierna till denna fest. Det var så att våra trevliga arbetsgivare som hade ordnat en kväll för oss anställda tillsammans med cheferna så klart. Vi skulle träffas kl 17.30 på björket för att sen transporteras till den ort som vi skulle vara på. Jag gissade rätt på vart vi skulle....Jo bussen styrdes till Höör och lucky bowl. Denna fest skulle var tillsammans med jägersbo personal med.

Tack till alla underbara människor för en jätte trevlig kväll.
Många skratt delades på efter festen hos cheferna och vi laddade våra endorfin förråd. Det är som sagt inte ofta vi är ute på galej men denna gången så var vi sist att lämna stället, vilket är jätte ovanligt. Klockan var 06.10 när vi la våra vackra huvud på kuddarna och somande direkt. Sen vaknade jag vid tio så då hade jag fått mina fyra timmars skönhets sömn. :)
Dessa ord sammanfattar allt: BJÖRKET RULES!!!
Denna stämpel syns knappt men den är nästan lika stor som min underarm. Det var väl att ta i med den största stämpel som fanns. :P

Kommentera här: