Snacka om att man blir svett.......

Pratade med min dotter igår sent eftersom hon inte mådde så bra. Så imorse skickade jag mess, ringde till alla telefonnummer som dom har. Inget resultat, telefoner gick direkt till telesvar. Ringde även Mattes mamma för att kolla om dom hört av dom idag men nix.  Så på med kläderna ut till bilen och körde upp till dem. När jag ringde på dörren så hörde jag två stora kolosser ta hörnan i lägenheten i full fart för dom ville ju vara först till dörren. Sen kom en trött dotter och öppnade, suck! Men som tur var så mådde hon bättre idag men var jätte trött. Fy vad orolig man blir innan man får fatt i dom. Att hon inte mådde så bra var nog för att lilla bebisen hade trillat ner och börjar göra sig redo för sin avgång och inträde till denna världen. Det syntes klart och tydligt på magen att den sjunkit.

Så fick jag gråtit en skvätt och "skällt" lite på dom eftersom jag var orolig.

Kommentera här: