Snacka om glömsk...

I går kväll så kom jag på ett ämne som passade mig att skriva om. Men icke att jag kommer ihåg det! Skrev jag enr det nej så nu blir det detta i stället. Att man är så glömsk! Tycker min hjärna innehåller så mycket och jag kommer i håg hur mycket som helst, suck!! Detta har bara fallit ut ur min skalle. Återkommer kring detta när jag minns !!!! :P

Ikväll har vi stick kafé på jobbet och det ser jag verkligen framemot. Ska bli kul att få se allas alster sen näver stickningen och lite annat som kompisarna säkert har gjort. Själv kändes det som om jag skulle flytta med min sticknings packning i morse. vi är som rent förbytta och alla stickar näver stickning för glatta livet. :)
Igår så jobbade Della med och nu är det inte långt kvar till att lillen tittar ut. Det är bara tio veckor kvar. Eftersom hon bär allt fram så tror jag på en lite tjej. Det viktigaste är att det är välskap och friskt men välkommet oavsett. Fast det där med att kalla mig mormor än vet inte om jag någonsin kommer att vänja mig vi det! Fast man har ju inget val för det är vad jag är trots allt. Ladda, ladda, ladda..... :P

Kommentera här: