Emil förgrömande.......

Då har han börjar härja den där Emil och han ska hålla på till i morgon. Så det gäller att hålla i hatten och inte blåsa bort. Tror att jag stannar inne tills det är dags att bege sig till jobbet igen. Min kollega som ska vara mamma ledig har tränat sin ersättare hela dagen. Det är mycket information på kort tid. Men han verkar fixa det. Han satt fortfarande upp när jag gick hem idag. :)
Det gick bra att köra min fil idag men när den skulle i det andra systemet så krånglade det givetvis men det får jag hjälp med att fixa det imorgon.
Det är alltid mycket att jobba med i ett bokslut så vi sliter vidare och gör alla ett utomordentligt bra jobb.
Har varit jätte trött hela natten men inte lyckats somna men ska försöka ta igen det i natt och sova mig igenom Emil stormen. Men han som alla andra karlar gormar mycket för lite. Men bäst att stanna inne och mysa i soffan.

Kommentera här: