FESTEN är över.....

Della kom på ett lite besök vid middagstid. För jag hade frågat om hon ville hjälpa mig med spotify. Har precis skaffat det och blev inte riktigt klok på det. Snäll som hon är så klart att hon hjälper sin lilla mamma. Tusen tack Della.
Så det skapades en spellista som hette duga. Tyvärr så användes den inte för vi hade så roligt under hela kvällen ändå, så vi tar den en annan gång. :)

Sen höll jag på med förberedelserna inför kvällens fest. Hackades sallad, dukades och kasslern lades i små packet. Medan jag höll på med maten och Della med spellistan så tog Magnus en dans med damsugaren.

Så här trevligt hade vi och det skrattades mycket under hela kvällen. Vilka roliga minnen vi skapade som kommer att följa med oss. Jag hade gjort en liten fråge sport på 34 frågor. Det var lite filmfrågor, några om ordspråk och till sist lite almän kunskap. Så vi körde denna i tre etapper under kvällen. Jag fick använda min HÖGA stämma för att kunna gör mig hörd. Det låter konstigt men det var bara positivt. Detta innbar att alla hade så rolgt och pratade jättemycket med varandra. Precis som en sån här kväll ska vara. :D
Synd bara att det blev lite snö oväder men alla kom trots detta. Våra gäster stannade länge. Det var längesen jag var uppe till den tidiga morgontimman. Men jag vaknade ändå vid tio tiden. Det blir nog en power nap på soffan under dagen.
Tack alla vänner och nu har jag fyllt på mitt endorfin förråd med massor av positivitet.

Kommentera här: