Liebster Blog award!


Liebster är ett tyskt ord som betyder “käraste” och denna Award ges till bloggar som har färre än 200 följare.
Det bästa är att det inte krävs att man måste göra något mer än att tacka sin givare, vilket man självklart helt spontant vill göra.

Liebster är ett tyskt ord som betyder “käraste” och denna Award ges till bloggar som har färre än 200 följare.

Det bästa är att det inte krävs att man måste göra något mer än att tacka sin givare, vilket man självklart helt spontant vill göra.

 

Denna award fick jag av Ghosty och blev jätte glad att hon hade mig i sina tankar. Tusen tack och hoppas att din fot läker nu när du har den där j-v-l  F-kassan på din sida! :P


Detta innebär att jag ska skicka den vidare till några andra bloggare. Mina val är:

http://wildpixiephotography.blogspot.com/ Min dotter och hennes kort är väl värda ett besök.

http://marsbaaarn.blogg.se/ Min andra dotter som ska göra mig till mormor.

http://pagmyrskans.blogspot.com/ En god vän som behöver lite uppmuntran.

http://anneshus.wordpress.com/ En stickande kvinna och hennes familj.

http://www.portugal-alentejo.se/ Ett byggande par i Portugal och deras liv där.

Dessa bloggar är jag väldigt roade av att följa och tycker om deras innehåll.


Annars så har jag faktiskt varit lite flitig i helgen.


Började lördags morgonen med att stänga av frysen för att kunna avfrostaden och det var på tiden som ni ser. Vi bor i en lägenhet med vit varor som är sen husen byggdes.


Magnus fick se till att laga en punktering på Julias cykel och detta gjorde han så klart i köket. Men han lyckades inte riktigt eftersom det inte fanns däck hemma som passade. Så det fick bli en tur till affären för att inköpa ett däck. Detta moment bar sig inte bättre än att han köpte fel storlek och tog inte kvittot i affären. Slutade med att han var mäkta irriterad på sig själv och tog en stund på soffan för att sura av sig. :P


Tog tag i ett ufo projekt och gjorde det sista på denna sjal. Har varit osäker på om jag skulle ha fransar eller inte. Valde tillsist fransar.


Så här blev resultatet och ska ha den på jobbet i morgon. Då får mina kollegor yttra sig.


Sömdags morgonen visade sig från sin bästa sida klockan 07.30 då jag var bara så tvungen att vakna. :P


Denna tidiga morgon gjorde att jag kunde göra klart denna virkade sjal med. Hade en tanke på att ha en udda kant runt om men det blev inte som jag ville tyvärr så det hoppade jag över. Blev en vanlig picot kant i stället.

1 Pagmyrskan:

skriven

Tack så mycket..... uppmuntran är aldrig fel. KRAM

2 Pagmyrskan:

skriven

Nu har jag lämnat en award till dig på min blogg. Kram

Kommentera här: