Månda morron....

Efter helgens lugna vila i hemmet med lite söndags middag med Della och Zallie.
Konstig hund, hon är förtjust i gurka. :)

Hon tog sig en rast runda på vår lilla tomt efter maten.
Sen hade Magnus gjort en jätte god choklad kladd kaka till efterrätt, mums.
Sen så skypade vi lite med Mikiz och njöt av att var mätta.

Sen stickade jag klart min sjal i frilly garnet som jag beställde på yarn paradise. Min blid ger bara inte färgen rättvisa.
Just nu medan jag blogar så håller jag på att lära Mikiz som är i London att sticka via skype. Lite coolt om jag själv får säga. Tur att man har en dator och gärna sitter framför den även efter åtta timmar på jobbet. :P Hon ska lära sig att göra en mössa, det blir två räta och två aviga sen ska den sys ihopa. Resultat kommer säkert på hennes blogg sen.

Kommentera här: