Mässplats bokad!

Igår fick jag ett mail gällande en mässplats på en Antik- & Hantverksmässa i Hässleholm. Har ju massor av stickade & virkade sjalar, vantar, grytlappar m.m. i mitt lager. Så nu ska jag se om det finns något intresse bland allmänheten för mina alster. Detta är ju inget jag gör för att gå med vinst utan vill att pengarna ska gå till nytt garn. Man är ju bara en hobby entreprenör. Så håll tummarna för mig och att någon vill ha mina grejer så att jag kan fortsätta göra massor av nya. :D
http://www.modighus.se/massa/
Tur är att den är efter min resa till London men den krockar lite med en barnafödsel. Della var uträknad till den 30 april tror jag det var. Men barn som vill komma ut ur mammas mage kan vara lite lynniga och gör lite som dom vill. Har jag tur så klickar det så att man kan ha koll på allt. :)
Har tänkt på att göra ett litet reklamblad till mässan som man kan dela ut. Visitkort har jag redan. Komemr säkert på massor av saker som behöver göras till mässan men får väl beta av dem efter hand som de dyker upp.

1 Miss Juni:

skriven

Heeej!

Hittade in här - via Anita!

Den där awarden har vandrat vidare...



Är du tokglad i att sticka, kan du ju sticka till min blivande butik för bövelen!!

Önskar jag kunnat själv, men jag har icke tålamod till det!



/ Jessica

Kommentera här: