Näversjal & beställning...

Närmar mig slutet på det här med bokslutet, snart..... :P Har lite kvar att leta efter några ören till. Sen åter går det till det vanliga arbetet igen.

Måste visa denna fina blomma som vi fick i lördags.

Så här fin blir min näversjal som jag stickar på. Hoppas ni kan se hur det ser ut efter som garnet är melerat. Det är jättekul att sticka på detta sätt och kan varmt rekommendera det.

Idag så gjorde jag det!
Klickade hem lite garn bara så där, min hjärna sa nej men fingarna ville testa.
Beställde kl: 8.05
Betalningsbekräftelse: 9.40
Välkomstmail: 9.41
Orderleveransnummer: 14.08
Vilken snabb repons och hoppas bara att garnen är lika bra som alla säger.
Det var ju så att man måste ju testa någongång. Denna gången blev det 12 nystan och det var skitbilligt. Verkligen imponerad!
1 Anna-Karin:

skriven

Fin näversjal- man ser absolut hur den ser ut. Lyckliga den som ska sno den runt halsen :-)

Kommentera här: