Snörvel, sniffel, host, host......

Tror att min kollega som började att blir sjuk och ställde in stickcafet har smittat mig. Givetvis på långdistans och genom telepati. Det hostas, harklas och snyter mig stup i kvarten. Dricker en hel det c-vitaminer och vätska. Får nog bädda ner mig i helgen och se om man kan friskna till lite. Vi har ju ett bokslut att genomföra på jobbet.
Ovan på allt så har jag värk i mina händer och det är nog för att jag har virkat mycket på senaste och det tar hårt på mina fingrar. Vet inte om det är så att jag håller hårdare om både garn och nål när jag virkar. Kan ju vara så att det är förkylningen som gör det, har ju ganska ont i hela kroppen med. Tror att jag ska skulla på det senaste för det ju inte vara virkning eller stickningens fel, tror inte det! :D

Nästa vecka har vi ju även vår kurs i näverstickning och DÅ kan jag inte vara sjuk! :)

Kommentera här: